Hvad kan foreningen tilbyde bestyrelserne?

• Rådgivning

Sekretariatet yder rådgivning til medlemsskolernes bestyrelser. Danmarks Private Skoler - grundskoler og gymnasier er medlemsskolernes forening, og det vil sige at foreningen og sekretariatet altid vil varetage skolens bestyrelses interesser og rådgive denne i store og små spørgsmål. Er du medlem af bestyrelsen ved en medlemsskole og ønsker rådgivning eller vejledning, beder vi om, at der rettes henvendelse til os via skolens bestyrelsesformand.

Kursusvirksomhed

Vi tilbyder en række årlige kursusaktiviteter særligt for bestyrelsesmedlemmer og bestyrelsesformænd. Danmarks Private Skoler - grundskoler og gymnasier årsmøde er desuden en god lejlighed til at møde andre bestyrelser, udveksle erfaringer og høre om de særlige forhold der er oppe i tiden, og som også bestyrelser ved privatskoler skal være opmærksomme på.

Nyheder

Danmarks Private Skoler - grundskoler og gymnasier vil gerne holde bestyrelsesmedlemmerne opdaterede om foreningens arbejde og informationer om sektoren. Derfor udsender vi elektroniske nyhedsbrev med  væsentligste nyheder. Tilmeld dig nyhedsbrevet her.