Den obligatoriske arbejdsmiljøuddannelse

• 1. januar - 30. juni 2020

Skoleforeningerne og FSL udbyder i samarbejde med Din arbejdsmiljøpartner den obligatoriske arbejdsmiljøuddannelse.

Den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse giver ledere og arbejdsmiljørepræsentanter viden og værktøjer til at håndtere arbejdsmiljøet i på egen skole. På uddannelsen vil der blive taget udgangspunkt i deltagernes eget arbejdsmiljø og hvordan deltagerne kan løse konkrete opgaver i arbejdsmiljøet på deres arbejdsplads.

Uddannelsen af arbejdsmiljørepræsentanten og arbejdsledere i arbejdsmiljøgruppen består af en obligatorisk uddannelse på tre dage og herefter hvert år en supplerende arbejdsmiljøuddannelse på minimum 1½ dag pr. år.

Den obligatoriske uddannelse skal være gennemført inden 3 måneder efter, at repræsentanten eller lederen er valgt eller udpeget.

Datoer for kommende arbejdmiljøkurser i 2020 er:

• Scandic Aalborg, 3.-5. marts 2020 (tirsdag, onsdag, torsdag), kl. 8.30-16.30, kr. 3.745,-
    • Scandic Odense, 24.-26. marts 2020 (tirsdag, onsdag, torsdag), kl. 8.30-16.30, kr. 3.745,-
    • Scandic Roskilde, 28.-30. april 2020 (tirsdag, onsdag, torsdag), kl. 8.30-16.30, kr. 3.745,-
    • Hornstrup Kursuscenter 9.-11. juni 2020 (tirsdag, onsdag, torsdag), kl. 8.30-16.30, kr. 3.745,-

Din arbejdsmiljøpartner

Kurserne afholdes af Din arbejdsmiljøpartner – Børsting Consult aps.

Har du spørgsmål til de konkrete kurser, til tilmelding eller deltagelse på uddannelsen, kan du kontakte Gitte Leve Clausen fra Din arbejdsmiljøpartner , tlf. 61 14 38 95, e-mail: .

Sprøgsmål om arbejdsmiljø og arbejdsuddannelsen generelt kan rettes til sekretariatet.

Læs mere om arbejdsmiljø arbejdsmiljø og arbejdsuddannelsen.

Tilmeld dig her