Informationsmøde for nye skoleledere og rektorer

• 26. september

Danmarks Private Skoler vil gerne bringe nyere skoleledere og rektorer sammen, introducere dem til hinanden og foreningen, samt sætte fokus på de vilkår som særligt nye ledere oplever i de første år som øverste ansvarlig for privatskolen. Vi vil også tale ind i den virkelighed og de udfordringer, der aktuelt er til stede på skolerne og i den frie og private skole sektor. Vi kan og skal ikke nå ud i alle hjørner af ledelsesarbejdet denne dag, men vi vil gerne i fællesskab forsøge at tematisere nogle af de væsentligste udfordringer og muligheder.

Vi vil ved mødet desuden orientere om, hvad vi i foreningen kan hjælpe og bistå dig med som leder. Der vil derudover være oplæg fra en leder om de første år som skoleleder, samarbejdet med bestyrelse samt erfaringsudveksling mm.

Arrangementet foregår torsdag d. 26. september i København. Vi starter kl. 14.00 på vores sekretariat, Ny Kongensgade 15, 3. sal, 1472 København K. (10 minutters gang fra Hovedbanegården). Vi serverer lidt sandwich og vand, når vi starter, og vi slutter af med en fælles middag på Nimb, som ligger lige overfor Hovedbanegården. Vi er færdige kl. 20.00.

Deltagelse er gratis.

Sidste frist for tilmelding er d. 6. september 2019.

Kl. 14.00

Ankomst og sandwich

Kl. 14.30

Velkomst

Kl. 16:00

Præsentation af Danmarks Private skoler – grundskoler og gymnasier

Præsentation af rådgivningsområder

Dialog med deltagere

Hvor kan du møde DP?
    Oplæg og dialog ved ”nyere” skoleleder om de første år som ny skoleleder ved privatskolen

Kl. 17.00

Afgang mod Nimb

Kl. 17.30-20.00

Middag på Nimb

Spørgsmål? Kontakt Tine Brandsborg på , tlf. 3330 7928.