- Udskriv ,
Årlig arbejdsmiljødrøftelse
Årlig arbejdsmiljødrøftelse
Alle virksomheder skal holde en årlig arbejdsmiljødrøftelse. En arbejdsmiljødrøftelse skal indeholde følgende punkter:
- Tilrettelægge indholdet af samarbejdet om sikkerhed og sundhed for det kommende år.
- Fastlægge, hvordan samarbejdet skal foregå.
- Vurdere, om det foregående års mål er nået.
- Fastlægge mål for det kommende års samarbejde.
Hvis I er under 10 ansatte og ikke har en arbejdsmiljøorganisation (AMO), skal I også drøfte, om der er den nødvendige viden om arbejdsmiljø til stede i virksomheden.
Arbejdstilsynet har udarbejdet en generel guide, der kan hjælpe jer til komme godt igennem den årlige arbejdsmiljødrøftlelse.
Hvis I har en arbejdsmiljøorganisation (AMO) er det her, drøftelsen skal foregå.
I skal have holdt den første arbejdsmiljødrøftelse senest den 1. oktober 2011. Når Arbejdstilsynet kommer på besøg efter denne dato, vil I blive spurgt, om den er blevet afholdt.
Hvis det ikke er tilfældet, har I tre måneder til at gøre det.
Hvis I stadig ikke har holdt drøftelsen inden for de tre måneder, risikerer I et påbud.

Rasmus Bondo Vester
Fuldmægtig2021 7879
Send sikker mail til Rasmus. Klik her.
Særlige arbejdsområder:
- Forældre- og elevsager
- Elever med særlige behov
- Ansættelsesvilkår (Pædagoger / SFO)
- Ansættelsesvilkår (Administrativt personale)
- Ansættelsesvilkår (Teknisk personale)
- Ferieregler
- Barselsregler
- Børnehave, vuggestue og SFO
- Arbejdsmiljø
- Datahåndtering

Erik Juul Hansen
Chefkonsulent5130 4922
Send sikker mail til Erik. Klik her.
Særlige arbejdsområder:
- Arbejdsmiljø
- Barselsregler
- Ferieregler
- Børnehave, vuggestue og SFO
- Love og bekendtgørelser (gymnasiale uddannelser)
- Ansættelsesvilkår (Undervisere gymnasiale uddannelser)
- Ansættelsesvilkår (Rektorer og ledere gymnasiale uddannelser)
- Overgang til ungdomsuddannelser
- Prøver og eksamen (gymnasiale uddannelser)
- Forsikringer (gymnasiale uddannelser)
- Tjenstlige sager (gymnasiale uddannelser)
- Økonomi (gymnasiale uddannelser)