Udvalg

• I foreningen er der nedsat følgende udvalg.

Forretningsudvalget: Karsten Suhr (formand), Trine Friis (næstformand), Bo Mehl Jørgensen og Søren Lodahl (sekretariatschef)

Udvalg for videndeling og skoleudvikling, UVS (tidligere Pædagogisk Udvalg): Poul Sørensen (formand for udvalget) fra Fredericia Realskole, Hans Myhrmann fra Randers Realskole, Allan Corfitsen fra Roskilde private Realskole,  Jørgen Korsager fra Taastrup Realskole, Rikke Vigilius fra Helsinge Realskole og Jimmy Burnett Nielsen fra Bagsværd Kostskole og Gymnasium

• Udvalg til planlægning af bestyrelsesseminarer: Susanne Green, Trine Aarskov Friis, Allan Corfitzen, Simone Gjedde.
    • Udvalg til planlægning af Inklusionskonference og Konference for specialkoordinatorer:
      Kristina Walsø Christensen fra Sorø Privatskole, Pia Mosebo fra Helsinge Realskole, Rikke Bundgaard Hansen fra Klostermarkskolen og Kirsten Støvring Vad fra Sorø Privatskole.

Forligsnævnet: Poul Sørensen og Simon Gjedde. Suppleant: Hans Myhrmann.

Voldgiftsret: Karsten Suhr og Susanne Green.

Repræsentant i Den Danske Sommerskole: Poul Sørensen.

Fordelingssekretariatet: Poul Sørensen (formand), Karsten Suhr og Hans Myhrmann.

Kommunikations-og medieudvalg: Karsten Suhr, Hans Myhrmann, Allan Corfitsen, Simon Gjedde og Susanne Green.