Udvalg

• I foreningen er der nedsat følgende udvalg.

Forretningsudvalget: Karsten Suhr (formand), Trine  Aarskov Friis (næstformand), Bo Mehl Jørgensen og Søren Lodahl (sekretariatschef)

Forligsnævnet: Poul Sørensen og Hans Myhrmann. Suppleant: Sven Jensen

Voldgiftsret: Karsten Suhr og Susanne Green

Repræsentant i Den Danske Sommerskole: Poul Sørensen.

Fordelingssekretariatet: Poul Sørensen (formand), Karsten Suhr, Hans Myhrmann og Helle Brinch, Bagsværd Kostskole og Gymnasium.

Referancegruppe i forbindelse med overenskomstforhandlinger: Karsten Suhr, Hans Myhrmann, Bo Mehl Jørgensen og Poul Sørensen.

Udvalg for videndeling og skoleudvikling, UVS: Hans Myhrmann (formand),  Poul Sørensen,  Allan Corfitsen,  Jørgen Korsager fra Taastrup Realskole, Rikke Vigilius fra Helsinge Realskole og Jimmy Burnett Nielsen fra Bagsværd Kostskole og Gymnasium.
    Udvalget formål at drøfte udviklingstendenser og skolernes behov aktuelt og i nærmeste fremtid samt at kommunikerer dette via foreningens kommunikationsplatforme, ved temadage, workshops, inspirationsmøder og lignende - ligeledes ved den årlige skolelederkonference. Desuden kan udvalget facilitere opstart af netværk med fokus på skoleledelse generelt samt netværk med fokus på enkelttemaer.

Udvalg til planlægning af Inklusionskonference og Konference for specialkoordinatorer: Kristina Walsø Christensen fra Sorø Privatskole, Pia Mosebo fra Helsinge Realskole, Rikke Bundgaard Hansen fra Klostermarkskolen og Kirsten Støvring Vad fra Sorø Privatskole.