Udvalg

• I foreningen er der nedsat følgende udvalg.

Forretningsudvalget: Karsten Suhr (formand), Carina Dyekjær Finseth (næstformand), Bo Mehl Jørgensen (næstformand) og Søren Lodahl (sekretariatschef)

Forligsnævnet: Dan Ingemann Jensen og Hans Myhrmann. Suppleant: Sven Jensen

Voldgiftsret: Karsten Suhr, Carina Dyekjær Finseth.  Suppleant: Maja Faust Rasmussen

Fordelingssekretariatet: Hans Myhrmann (formand), Karsten Suhr, Helle Brinch, Bagsværd Kostskole og Gymnasium og Poul Sørensen.

Referencegruppe i forbindelse med overenskomstforhandlinger: Karsten Suhr, Hans Myhrmann, Dan Ingemann Jensen og Poul Sørensen.

Repræsentant i Den Danske Sommerskole: Poul Sørensen.

Udvalg for videndeling og skoleudvikling, UVS: Hans Myhrmann (formand),  Sven Jensen,  Dan Ingemann Jensen, Jørgen Korsager fra Taastrup Realskole, Rikke Vigilius fra Helsinge Realskole og Jimmy Burnett Nielsen fra Bagsværd Kostskole og Gymnasium.

Formålet med UVS er at drøfte udviklingstendenser og skolernes behov aktuelt og i nærmeste fremtid samt at kommunikerer dette via foreningens kommunikationsplatforme, ved temadage, workshops, inspirationsmøder og lignende - ligeledes ved den årlige skolelederkonference. Desuden kan udvalget facilitere opstart af netværk med fokus på skoleledelse generelt samt netværk med fokus på enkelttemaer.

Udvalg til planlægning af Inklusionskonference, Konference om Ordblindhed/dysleksi og Seminar for specialkoordinatorer: Kristina Walsø Christensen fra Sorø Privatskole, Pia Mosebo fra Helsinge Realskole og Rikke Bundgaard Hansen fra Klostermarkskolen.