Nyheder for skolernes bestyrelser december 2014

8. december 2014
  • Øv:-( Da vi udsendte Nyheder for skolernes bestyrelser december 2014 opstod der en fejl. Mange bestyrelsesmedlemmer har derfor ikke haft mulighed for at læse nyhedsopsamlingen. Det er vi kede af. Man kan altid læse Nyheder for skolernes bestyrelser på foreningens hjemmeside, her ligger også de senest udsendte.

Danmarks Privatskoleforening kommunikerer

Danmarks Privatskoleforening kommunikerer til og om skolerne via forskellige platforme. På foreningens hjemmeside kan skolerne hente oplysninger, de har brug for i deres daglige arbejde. Her er bl.a. ”Værktøjskassen” interessant. På forsiden kan læses de seneste nyheder. Det er også på foreningens hjemmeside, at man kan tilmelde sig kurser og arrangementer.

På forsiden af hjemmesiden kan man tilmelde sig Danmarks Privatskoleforenings nyhedsbrev. Det er en god ting at gøre, hvis man ikke af sig selv, jævnligt, følger med i nyhederne på hjemmesiden – eller hvis man ønsker en nyhedsopsamling.

Når der er informationer, som foreningen vurderer er af ekstra væsentlig karakter, sendes en mail direkte til relevante personer på skolerne.

Er man interesseret i nyheder af mere politisk karakter kan man følge Danmarks Privatskoleforening på MyNewsdesk. Her har Privatskoleforeningen sit presserum, hvorfra der sendes meddelelser og nyheder rettet mod pressen.

Danmarks Privatskoleforening kan også følges på Facebook. Her kan man løbende holde sig opdateret om stort og småt.

Vi glæder os meget til at kunne give jer løbende, relevante informationer.

DP kommunikerer til og om skolerne via hjemmesiden, nyhedsbreve, MyNewsdesk - et presserum og via Facebook.